مامانا ۳۵هفته که سنو رفتین چقدر بودش؟؟؟

۵ پاسخ

خودت چقدر بهت گفته عزیزم

خانوما از غربالگری به بعد چند بار باید سونو رفت و کی ؟

من ۳۶ هفته و ۲ روز رفتم وزنش ۲۳۰۰ بود که گفت کمه

ماله من ۲۵۰۰بود گفت خوبه نرماله نه پایینه ن بالا

من الان بودم ۲۵۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان ناز🤰💕 مامان ناز🤰💕 هفته سی‌وهفتم بارداری