خانما سهمیه شیر خشک چند در ماهه؟

۷ پاسخ

فکنم ماهی ۶تا

پسر منم هم شیر خودمو مبخوره هم شیر خشک التن بیشتر شیر خشک و میخوره
میشه بگیرم؟

عزیزم چطور سهمیه میگیرید

ده تا که مال پسرم امروز تموم شد ازاد گرفتم 😅

ماهی ده تا

ده تا

۱۰تادرماه

سوال های مرتبط

مامان کایا🩵 مامان کایا🩵 ۹ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی
مامان درسا و دیانا مامان درسا و دیانا ۱۲ ماهگی