۷ پاسخ

منم خودم ۳ روز موندم تو بیمارستان

اگه دولتی بری ی شب قبلش باید بستری شی ولی خصوصی همون صبح بری فرداش مرخصی

یک شب

یه شب

یک شب

۱ شب فک کنم

یک شب

سوال های مرتبط

مامان مرصاد 💙💙🧿 مامان مرصاد 💙💙🧿 ۳ ماهگی