۳ پاسخ

آخه منم قرص میخورم

کنترل نشه ممکنه به بچه بگیره، زایمان زودرس این چیزا، من الان گرفتم، یه ماهه انسولین میزنم، دکتر گفت حالت عادی بودی با رژیم قرص میومد پایین ولی انسولین میدم به بچه نگیره چون بارداری

آره قند بالا خطرناکه باید کنترل بشه

سوال های مرتبط

مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کمند💙💞💙 مامان کمند💙💞💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان Barad💙👶 مامان Barad💙👶 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان نی‌نی کوچولو مامان نی‌نی کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری