عزیزان چی برای تشکیل قلب جنین خوبه؟؟

۸ پاسخ

من از به و سیب زیاد تعریف شنیدم

به هم خیلی خوبه

پروتیین هم عالیه هرروزتخممرغ بخور ماهی قزل مرغ وگوشت اجیل بادام درختی خرماو به اندازه بخورکه چاق نشی من ماه اول جوگیرشدم سریع یک کیلواضاف کردم 😁

مغزیجات

ربطی ب چیزی نداره خودش باید تشکیل شه

وای سوال منم هس.. ولی توی اینستا دیدم ک میگف سیب.. انجیر خشک وو ایناها

خرما اجیل

خرما و اسید فولیک

سوال های مرتبط

مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان جوجو... مامان جوجو... قصد بارداری
مامان مهیار مامان مهیار ۱ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
مامان شاه‌پسرم مامان شاه‌پسرم قصد بارداری
مامان آیسل مامان آیسل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری