سلام خانمها برای تشکیل قلب جنین چی خوبه مصرف کنم ؟؟؟

۶ پاسخ

مغزیجات ،خرما ،انار و ..

من گردو میخورم خرما میخورم

عزیزم پسته اصلا نخوری من هفته پیش خوردم چون گرمه منو خونریزی انداخت دکتر گفت نباید بخوری

جوانه گندم مشکل ندارم مصرف شه

من شیر گردو بادم خوردم

گردو، گوجه ،عناب اینارو من میخوردم پستهه حتما

سوال های مرتبط

مامان گل🩵🩵 مامان گل🩵🩵 هفته بیستم بارداری
مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان جوجو... مامان جوجو... قصد بارداری
مامان مهیار مامان مهیار ۱ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
مامان شاه‌پسرم مامان شاه‌پسرم قصد بارداری
مامان آیسل مامان آیسل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلیم🥹 مامان تو دلیم🥹 هفته بیست‌وششم بارداری