۷ پاسخ

عزیزم حتما از دکترت بپرس

از دکترت بپرس به من اصلا اجازه نداد حتی بدون امونیاک

من هفته 33 هستم گفت بدون آمونیاک بزن

دکترم گفت ۳۷

منکه ریسک نمیکنم کلا بنظرم نکرد بهتره

من زایمان قبلی رنگ کردم سی و هفت هفته هیچی نشد دکترم گفت عیب نداره

بنظرم اصلا ریسک نکن یک نفر تو همین گهواره رنگ کرده بود آلرژی داده بود

سوال های مرتبط

مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد