شیرخشک چی‌ بگیرم برا بچم

۶ پاسخ

نان۱
اپتامیل
ببلاک
گیگوز
سوپرامیل
بیومیل
اپتاکید
ببین کدومش خوبه گلم چون شیرخشک حساسیت هم میگیره مواظب باش فقد

من سوپرامیل می دم به نظرم خوبه

سوپرامیل بیومل پلاس اپتامیل ببلاک در اخر نان چون یبوست میاره

آپتامیل میبینم خیلیا میدن

آپتامیل

من اپتامیل گرفتم

سوال های مرتبط

مامان آیدا❤تودلی🫣💙 مامان آیدا❤تودلی🫣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی
مامان ♡°•دِلسـا •°♡ مامان ♡°•دِلسـا •°♡ ۶ ماهگی
مامان پرنسا جونی🤍 مامان پرنسا جونی🤍 ۷ ماهگی
مامان میران و مهوا مامان میران و مهوا ۴ ماهگی