خانما ، پاره شدن کیسه اب چه علائمی داره؟

۳ پاسخ

یهو یه مقدار آب زیاد از بدنت خارج میشه ، مثل دوش حمام

یه آبی ازت میاد که هر کاری کنی نمیتونی اصلا جلوش رو بگیری . تمام لباسات رو خیس خیس میکنه . طوری که آب ازشون میچکه

یه آب داغ یهو ازت میاد و ترشح داری

سوال های مرتبط

مامان معجزم🤰🏻🩵 مامان معجزم🤰🏻🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی