پاره شدن کیسه اب چه حسی داره؟اگه زیر دوش پاره بشه میفهمیم؟

۱۱ پاسخ

آره آبجیم کیسه ابش پاره شده بود میگفت یه پتو گرفتم لای پاهام ولی چاره نداشت مطمینن متوجه میشی و اینکه شکمت خالی تر میشه

زمانی ک پاره بشه میفهمی با یه شدت میاد من سر پسرم پاره شد

حس نداره ، یهو کلی آب ازت میریزه
والا من زیر دوش نبودم نمیدونم ، دکتر برام پاره کرد

من بچه قبلبم خونه مادرم بودم و دردای زایمان داشتم تو طول روزش هم ترشح زیاد داشتم
۴ صبح ک خواب بودم احساس کردم شورتم داااغ شد و یکم خیس شد
رفتم دسشویی شلوارمو کشیدم پایین اندازه یه پارچ آب ریخت

والا مال من تو بیمارستان پاره شد
ولی قشنگ حس میکنی یه چیزی درونت ترکید مثل بادکنک
سوراخ باشه نشتی باشه حس خواصی نداری

آره بابا آبش زیاده و گرمه

سوراخ شدنش هم من خوندم گفت اب خیلی کم و قطره قطره هست ولی مداوم هست و اینجوری نیست که ۲ ساعت بگدره دوباره یکم بیاد و ..

کیسه اب من موقعی که ۸ سانت بودم پاره شد انگار یه بادکنک بترکه اونجوری بود قشنگ فهمیدم

ببخشید ولی همونجوری که زیر دوش اگه ادرار کنی حسش میکنی، کیسه ابم قطعا میفهمی

من ب فکر اینم ک کیسه آبم پاره شه نریزه رو فرش 😂😂

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان ارکان مامان ارکان هفته چهاردهم بارداری