۱ پاسخ

اره بابا، مامان من سرکلاژ بود بعد تو34هفتگی خوردزمین کیسه آبش پاره شد فرداش زایمان کرد همون موقع زایمان دکترش سرکلاژ بازکرد براش، سزارین بود

سوال های مرتبط

مامان معجزم🤰🏻🩵 مامان معجزم🤰🏻🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نوحا🎈🦭 مامان نوحا🎈🦭 روزهای ابتدایی تولد