مامانا اگه کیسه آب پاره بشه میبرن سزارین

۹ پاسخ

عزیزم طبیعی زیادم وحشت ناک نیست...
چند ساعت فقط درد میکشی اونم وقتی بچت انشالله سالم به دنیا اومد همه دردا یادت میره

ن میبرن برا طبیعی مگه اینکه بچه ضربان قلبش ضعیف باشه یا بریچ باشه یا ی مشکلی باشه

خب بگو برات اپیدورال بزنن

من واسه بچه اولم کیسه آبم خونه پاره شد ولی طبیعی زایمان کردم

۳۶ساعت وقت میدن بهت تا طبیعی بیاری اگه نیاد میبرن سزارین

ن امپول فشار میزنن‌

اگه پاره بشه و رحمت شروع‌کنه ب باز شدن نه میزارن درد طبیعی‌رو بکشی ک طبیعی بیاری اگهههه خیلی طول کشبد و رحمت باز نشد سزارین

زیر میزی هم بدی قبول نمیکنن ؟

نمیخوام طبیعی باشم دکترای ایذه هم اصلا قبول نمیکننن😑😑😑😑

سوال های مرتبط

مامان پسملم🤰😍🩵 مامان پسملم🤰😍🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری