خانما اگه کیسه آب پاره بشه سزارین می کنن یا فرقی نمی کنه

۷ پاسخ

طبیعی باشی طبیعی
فرقی نداره

بستگی داره اگه پاره شدن کیسه ابت همراه با خون یا با مدفوع (مکنیوم)بود ، سزارین انجام میدن . اگر اب تمیز بود فرصت میدن برای طبیعی . البته بعد از پاره شدن کیسه هرچه زودتر برید به بیمارستان

والا برای من پاره شد قرص فشار دادن تا فرداش درد کشیدم آخرم بردن سزارین

سزارینی باشی سزارین میکنن طبیعی باشی طبیعی

نه فرقی نداره

طبیعی اگه تا 32ساعت دردت نگیره یا با امپول فشار زدن فایده نداشت اونموقع سزرین

اگر طبیعی اندازه باز شدنش زیادنباشه سزارین میکنن

سوال های مرتبط

مامان نوحا🎈🦭 مامان نوحا🎈🦭 روزهای ابتدایی تولد