خانوما تفاوت اسپاینال با اپیدورال چیه؟؟

۵ پاسخ

اسپاینال رو یبار میزنن تایم بی حسش کمه ولی اپیدورال تایم بی حسیش زیاده اثرشم زیاده

اپیدورال مال طبیعیه .بی حسی کمر ب پایین

اسپاینالو تو سزارین میزنن و ب نخاع ولی اپیدورال نزدیک نخاع میزنن و هی باید شارژ بشه

منم می‌خوام بدونم ،آخه موندم بین سزارین و طبیعی

یکیش سوزن می‌مونه و قابل شارژ کردن هست ولی اون یکی نه
یکی اثرش بیشتره وبی حسی بیشتری داره اون یکی نه بزن گوگل قشنگ برات توضیح میده منم برام جالب بود چند وقت پیش سرچ کردم خوندم

سوال های مرتبط

مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری