خانوما تفاوت شیاف "اکتوژست" با "فرتیژست" چیه ؟

۷ پاسخ

فقط اكوژست بخر يني اونيكي فاجعس بس ك چربه و بو ميده

اکتوژست گیرنمیاد ک هرجا دیدی بزن رو هوا

فریتژست ترشح خیلی داره خیلیم بو بد میده من با اینکه مقعدی میزاشتم همش باید شورتما عوض میکردم
اکتوژست وژست تا اینطوری نیستن

اکتوژست یا ژست بخر ...فرتیژست خوب نیست

به نظر من شیاف پروژسترون فقط عالی

بنظر من فرتیژست افتضاحه

هیچی
برند و شرکتش فرق میکنه دیگه

سوال های مرتبط