خانما شیاف اکتوژست گیرم نیومد بنظرتون فرتیژست بهتره یا ژست تا

۳ پاسخ

اکتوژست بنظرم خیلی خوب بود

اکتو خیلی بهتره چربه

ژست تا بهتره
فرتیژست خیلی بده
داروخونه دکتر اسدی تو خیابون چمران داشت من گرفتم

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری