۳ پاسخ

من سینه هام سنگینه یه روز دردش کمه یه روز زیاد تکلیفش مشخص نیس😂

من نوک سینه هام زخم شدن هنوز نمیدونستم باردارم شوهرم دست میزد آخم در میومد میگفتم زخمه بعد کم کم همش درد گرفت و زخمش خوب شد ولی هنوز خودشون درد میکنن طوری که فقط دست میزنی درد میکنه و احساس میکنی سنگین شدن

من از اول تا حالا داشتن یهو درد میگیره یه چند دقیقه ی داره ول میکنه یه وقتا حالته تیر زدنه یه موقعه درده

سوال های مرتبط

مامان وانیل کوچولو مامان وانیل کوچولو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجی کوچولو🩵💙 مامان جوجی کوچولو🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان باران جون مامان باران جون ۸ ماهگی
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی