خانما بیبی چک و حتما باید اول صبح زد؟؟؟

۸ پاسخ

تاخیر داری هر ساعتی دوس داشتی بزن ولی صبح شنیدم بهتر نشون میده

اول صبح بهتر نشون میذه

نه
من با ادرار دوم زدم
مثبت شد 😍😍😍

اول صبح بزنی دقیق تره
ولی وقت های دیگه هم میتونی

من شب زدم فوری هم نشون داد

حتما ن هر زمانی بزنی فرقی نداره ولی ادرار اول صبح غلیظ تره و جواب دقیق تری میده

نه عزیزم من ۱۲ شب زدم نشون داد نینی دارم

نه تاخیر داشته باشی هرساعتی بزنی نشون میده

سوال های مرتبط

مامان گلبرگ مامان گلبرگ هفته نهم بارداری
مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی
مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۲ ماهگی