۱۳ پاسخ

دقیق تره عزیزم ولی میتونی بذاری۴،۵ساعت بگذره از آخرین ادرار بعد بزن،ان شاءالله که مثبت باشه🤎

باشه مرسی همین کارو میکنم

من ک سر طهر زدم

میتونی بعد چهار ساعت که دستشویی نرفتی بزنی میاره منم همینطوری زدم چهار ساعتم نشده بود

چشم مرسی

نه میتونی ۵ ساعت سرویس نری و بعد بیبی بزنی.

دعا کنید هرچی خدا بخواد

الان بزن شب برام فرقی نداره خودش مشخص میشه بزن

باشه پس فردا صبح میزنم توکل بخدا

سر صب جوابش مطمئنتره

دقیق نشون میده

باشه عزیزم مرسی

دقیق تره

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی هفته شانزدهم بارداری
مامان آدرینا وتو دلی مامان آدرینا وتو دلی هفته شانزدهم بارداری
مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی
مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی