مامانا چندهفتگی باید برای معاینه لگن بریم؟؟

۸ پاسخ

من از دکترم پرسیدم کی معاینه لگن میکنید گفت معاینه نمیکنم جنین زیر 4/۵ کیلو باید بتونه طبیعی بیاد

من ۳۶ هفته و دو روز رفتم جای دکترم گفت ۱۰ روز دیگه بیا برای معاینه میشم ۳۷ هفته و ۵ روز

ببخشید میتونم بپرسم معاینه لگنی چطوری انجام میشه

من ۳۷ هفته ۳ روز رفتم دیدم ۲ سانت بازم ۳۷ هفته ۵ روز زایمان کردم

عع پس زوده وایسا یه هفته دیگه برو تا ۳۸ هفته تمام کنی

من 38وچندروز رفتم ولی تحریکی 39و2روز

۳۷ هفته

دیگه تو میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان آلا جون مامان آلا جون ۳ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیه خانم👼🏻🧡 مامان آیه خانم👼🏻🧡 ۱۰ ماهگی