۳ پاسخ

من هروقت درد بگیره می‌خوام برم

من که نمیرم گذاشتم همون موقع که دردام شروع شد برم

برای طبیعی معاینه می‌کنند نه بده خیلی معاینه کنن همون موقعه زایمانت برو عزیزم میگن درد داره حالا من که تجربه نداشتم‌

سوال های مرتبط

مامان آلا جون مامان آلا جون ۳ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری