۳ پاسخ

میگن فقط تو این معاینه معلوم میشه چند سانت باز شدی

من نرفتم

بچه اول رو اگه طبیعی بخوای طبیعی بیاری نگاه میکنن ببین میتونی یانه
ولی حتماً انجام بده چون خیلیا ک انجام نمیدن درد طبیعی رو میکشن بعد میفهمن لگن کوچیکه نمیشه میرن سزارین

سوال های مرتبط

مامان آلا جون مامان آلا جون ۳ ماهگی
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری