جای بخیه‌هام میسوزه و درد میکنه
کسی تجربه داره؟

۴ پاسخ

قرص آناهیل بخور خیلی بهترش میکنه

اره میسوزه خیلی تا چن روز

منم همینجورم عزیزم

سزارین هستین؟

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد