تجربه من::: تا یک روز عقب ننداختی هیچوقت بیبیچک نزن و تا ده روز عقب ننداختی هیچوقت ازمایش نده…
انگار هاله داره که
منم منفی شد خیلی منتظر بودم
زود زدیم منم با پنج روز مونده به موئد منفی شدم
فردا هاله بیوفته روق کنیم برات
بذار موعدت گذشت بزن
تو این جنگ بهتر عزیزم
مارک بی بی چکت چیه
وای مثه پن توعم مثه من ضدحال خوردی الان💔
منم ۱۰ روز مونده😐😐😐البته خیلی زود زدم ولی چی بگم امیدی ندارم
ایشالا توعم پریود نشی
باردار شی❤️
زود زدی آبجی بزار تاخیر بندازی
تو این وضعیت منفی موهبته. منم موندم با این استرس چجوری کنار بیام که بچه طوریش نشه
ایشالله ماه بعد🫠❤️
زود زدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.