یه منفی خشگل یک روز ب موعودم🤌🏻😕

تصویر
۱۳ پاسخ

تجربه من::: تا یک روز عقب ننداختی هیچوقت بیبیچک نزن و تا ده روز عقب ننداختی هیچوقت ازمایش نده…

انگار هاله داره که

منم منفی شد خیلی منتظر بودم

زود زدیم منم با پنج روز مونده به موئد منفی شدم

فردا هاله بیوفته روق کنیم برات

بذار موعدت گذشت بزن

تو این جنگ بهتر عزیزم

مارک بی بی چکت چیه

وای مثه پن توعم مثه من ضدحال خوردی الان💔
منم ۱۰ روز مونده😐😐😐البته خیلی زود زدم ولی چی بگم امیدی ندارم
ایشالا توعم پریود نشی
باردار شی❤️

زود زدی آبجی بزار تاخیر بندازی

تو این وضعیت منفی موهبته. منم موندم با این استرس چجوری کنار بیام که بچه طوریش نشه

ایشالله ماه بعد🫠❤️

زود زدی

سوال های مرتبط

مامانی منتظرتم مامانی منتظرتم قصد بارداری
مامان عشق دوقلو🥑 مامان عشق دوقلو🥑 هفته هفدهم بارداری