مامانا مگه سهمیه شیرخشک هرماه چندتاس؟

۱۵ پاسخ

ده تا

ده تا

10تا.

ده تاس

ده تا

ده تا آزاد ده تا دولتی

سهمیه چند در میاد
با آزاد چقدر فرق داره؟

شیرخشک معمولی ده تا
شیرخشک های رژیمی ۱۲ تا

ده تاست کم میاد
ده تا سهمیه میگیرم ۳ تا ۵ تا هم ازاد میگیرم

ده تا

۱۲تاس

۱۲تاس. اگه ۱۰ تا میده داروخونه اون دوتای دیگه رو بنام شما ثبت میکنه و خودش آزاد میفروشه. من هر ماه ۱۲ تا میگیرم.

یه دونه بیشتر نمبدن الان

والا یسریا میگن ۱۰ تا یسریا میگن ۲۰تا
ب ما ماهی ۱۰ تا میدن ب هرکدوم از بچه هامون

۱۰ تا

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۴ ماهگی
مامان faraz🩵 مامان faraz🩵 ۶ ماهگی
مامان حبه قند 🍬 مامان حبه قند 🍬 ۸ ماهگی
مامان روشا👼🏻❤️ مامان روشا👼🏻❤️ ۱۱ ماهگی