صدای انفجار خیلی خیلی زیاده ها اگه زیاد زیاد نبود ینی پدافنده داره منهدم میکنه
میگن اندیمشک روزدن
عزیزم مادزفولیم خبری نیس فقط پدافندافعال شدن😐
چرا الکی جو میدی
فعلا فقط صدای پدافند میاد
صدای انفجار نشنیدیم
ایشالله ک چیزی نیست
دختر فک نکنم اگر بود الان ی خبری بود خدانکنه🥲💔
فعلا ایران میزنه
چرااعلام نمیکنن
توروخدا نگین من بابچم تنهام شوهرم هم پاسداره رفت اماده باش خیلی میترسم
یاخدااااا 😭😭😭
آره بدجورم زدن با خاک یکسانشون کرد
نصف دزفول زیر خاک رفت سد دزفول زدن😔
ن شوشیم
ی ساعت پیش تقریبا
مگه خودت دزفول نیستی؟
الان. ؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.