خانم دزفولیاراسته دزفول زدن😭😭

۱۵ پاسخ

صدای انفجار خیلی خیلی زیاده ها اگه زیاد زیاد نبود ینی پدافنده داره منهدم میکنه

میگن اندیمشک روزدن

عزیزم مادزفولیم خبری نیس فقط پدافندافعال شدن😐

چرا الکی جو میدی
فعلا فقط صدای پدافند میاد
صدای انفجار نشنیدیم

ایشالله ک چیزی نیست

دختر فک نکنم اگر بود الان ی خبری بود خدانکنه🥲💔

فعلا ایران میزنه

چرااعلام نمیکنن

توروخدا نگین من بابچم تنهام شوهرم هم پاسداره رفت اماده باش خیلی میترسم

یاخدااااا 😭😭😭

آره بدجورم زدن با خاک یکسانشون کرد
نصف دزفول زیر خاک رفت سد دزفول زدن😔

ن شوشیم

ی ساعت پیش تقریبا

مگه خودت دزفول نیستی؟

الان. ؟؟؟

سوال های مرتبط