۶ پاسخ

من باردار‌بودم

من سرگیجه ندارم ۱۴سیکلمه درد پریودی شدید دارم سه روزه درد تخمدان هم دارم نمیدونم لقاح گرفته یا بخاطر عفونتمه

من باردار بودم از چهار پنج روز قبل سرگیجه داشتم

علایم پریودی .منم همینجورم

خب یکی از علایم پریودی

سلام مامان محب از سرگیجه باردار بودین ؟منم الان سرگیجه دارم 2دیگه موعدمه

سوال های مرتبط

مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان شادلین💕🧿 مامان شادلین💕🧿 هفته چهلم بارداری