صدارد میشنوید شماهم؟

۷ پاسخ

هی خاهرا من قمم خیلی میترسم نمیتونم بخابم

کجای اهوازی من نمیشنوم

آره 😖

اره داریم میزنیم انشالا فردا صبح که بیدار میشیم هیچ خبری نباشه دیگه همه این اتفاقا تموم شده بلشن

اره منم دلم ریخت یهو چنان بلند بود ولی میگن پدافنده

دزفول هم همش صدا میاد دزفول اندیمشک

صدای پدافنده

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان سورنا🐣 مامان سورنا🐣 ۱۱ ماهگی
مامان ابوالفضل وآیلین مامان ابوالفضل وآیلین ۱ سالگی
مامان حسین آقا🐨🩵 مامان حسین آقا🐨🩵 ۱۳ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱ سالگی
مامان میران و گردو مامان میران و گردو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی دونه انار مامان نی نی دونه انار ۱۷ ماهگی