خانوما شیر خشک قحطیش اومده؟ همدان صدایی میشنوید؟

۵ پاسخ

صدا نمیشنویم. ولی تو آسمون ستاره ها تکون میخورن🧨💣

من منتظر بودم ۶ماه بشه برم شماره دو برای همین ماه قبل و الان نخریدم 😭خداکنه گیرم بیاد

اره قحطی اومد یا دارن نمیدن من هیچی گیرم نیومد😭

زرین آباد زدن؟ درسته؟

نه عزیزم قحطی نشده .

سوال های مرتبط

مامان دیاکو مامان دیاکو ۱ سالگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم ۱۶ ماهگی