#فرهنگ سازی
#آگاه سازی
#نمیدانــــــــم
#درک کنیم

تصویر
۶ پاسخ

دقیقااا کاری از دست هیچکدوممون برنمیاد هیچ کاری نمیتونیم بکنیم فقط بیشتر داریم به همدیگه استرس و ترس وارد میکنیم منم دیشب با پیام ها استرس بیشتر داشتم

بسیار عالی اما متاسفانه بعضی از دوستان فقط جو سازی شون عالیه

احسنت

عالی گفتی .منم تاپیک میکنم

👍👍👍👍

دقیقا

سوال های مرتبط

مامان 🇳​🇦​🇫​🇦​🇸 مامان 🇳​🇦​🇫​🇦​🇸 ۱۷ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۲ سالگی