کمپوت آناناس تو هفته من بده؟؟؟؟

۷ پاسخ

۳ ماه اول نباید خورد

آناناس در بارداری باعث سقط جنین میشه برای اوایل بازداری مناسب نیست

این و بخون عزیزم و یکم بخور گلم نترس اون یه ذره کاری نمیکنه
نوشته بی خطره ولی سه ماه اول مصرف خیلی خیلی زیادش میتونه خطر داشته باشه وگرنه کم هیچ خطری نداره

تصویر

من نمیدونستم در هفته 8اینا خوردم دچار دل درد شدید شدم نمیتونستم نفس بکشم

کلا سعی کن کمپوت و فراوری شده نخوری و بعدم اناناس علاوه برگرمی حساسیت زاست سعی کن نخور یا خیلی محدود

مشکلی نداره ولی در کل کمپوت چون مواد نگهدارنده و قند داره زیاد نخوری بهتره

بله خوب نیست
خوده آناناس هم تا ماه آخر اصلا نباید استفاده کنی
دهانه رحم رو نرم میکنه و باعث زایمان زودرس میشه

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مانیار 💙 مامان مانیار 💙 ۴ ماهگی
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته بیست‌وچهارم بارداری