مامانا کسی سردرمیاره سونوم چجوریه ؟؟

تصویر
۶ پاسخ

همین یه صفحست ؟چون مشخصات سر و مغز رو نزده

نرمال فقط جفتت نزدیک دهانه رحم که باید استراحت کنی میره بالا و یه احتمال چسبندگی جفت هم داده که باید دکترت ببینه ولی چیز نگران کننده ای نیست اصلن

همه چی خوبه جفتت قدامی و لب به لب رحم هس که رحم رشد کنه اونم میره بالا. یه احتمال خییییلی خفیف واسه چسبندگی جفت داده که فقط احتماله. کلا همه چی خوبه

مبارکه بسلامتی بعلش بگیری

همه چیش خوبه عزیزم مبارک باشه جنسیتم‌ دخمل♥️

همه چی خوبه نی نی ام دختره🩷

سوال های مرتبط

مامان دوپسروتودلی مامان دوپسروتودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان ... مامان ... هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان ملینا ومانیار مامان ملینا ومانیار ۹ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۱ ماهگی
مامان ایسان مامان ایسان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ودوم بارداری