کسی از آزمایشم سردرمیاره؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

من عدد تیروییدم ۳بود دارومیخورم

همه ش خیلی خوبه قند دوساعته فکر کنم یکم کمه
تیروئید ت هم خوبه رنج آزمایشگاه نوشته تا ۵ شما ۳ هستی

همه چیز اوکیه مشکلی نیس

تیروئیدت یکم کم کاره

تیروئیدت کم کاره

همه چی عالی

خدارو شکر همچی نرمال و مشکل خاصی نیست

من فق فهمیدم قندت خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان تربچه🫜🩷 مامان مامان تربچه🫜🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان Aren👼🏻 مامان Aren👼🏻 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان ... مامان ... هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی