من عدد تیروییدم ۳بود دارومیخورم
همه ش خیلی خوبه قند دوساعته فکر کنم یکم کمه
تیروئید ت هم خوبه رنج آزمایشگاه نوشته تا ۵ شما ۳ هستی
همه چیز اوکیه مشکلی نیس
تیروئیدت یکم کم کاره
تیروئیدت کم کاره
همه چی عالی
خدارو شکر همچی نرمال و مشکل خاصی نیست
من فق فهمیدم قندت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.