دوستان فردا پسرم واکسن ۱ سالگی داره سخته؟؟

۱۱ پاسخ

نه اصلا نه تب نه نیاز به کمپرس گرم سرد داره نه استامینوفن یک هفته بعد امکان داره تب کنه با دونه های قرمز بدنش بریزه بیرون که نیاز به دکتر اینا نداره

به هیچ عنوان من دوشنبه زدم خیلی راحت بودبرا دخترمن

سلام نه اصلا خیلی سبک واکسنش والا ما که یکی به بازو زدن

نه درد نداره اصلا

نه اصلا اذیت نداره

راحت ترین واکسن
بدون عوارض
بدون استا
بدون کمپرس سرد و گرم

ن اصلا

ن اصلاااا

اصلا اذیت نمیشه حتی تبم نداره

نه اصلا

منم دوشنبه داره
ولی هرکی پرسیدم گفتن اذیت نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۱ سالگی
مامان بلوبری مامان بلوبری ۲ سالگی
مامان برسام و تودلی مامان برسام و تودلی ۱ سالگی
مامان مامان بچهام مامان مامان بچهام ۱ سالگی
مامان رُز مامان رُز ۱ سالگی