۹ پاسخ

پسر منم الان نه ماهشه ی ماهی میشه دماغ و چشمشو خ میخارونه رفلاکسم داره اما رفلاکسش بهتر شده ..خارش چشم پسرتون برای چی بود

گرمیش شده باید بهش شربت خارش بدی

شاید دماغش میخاره
ولی اینا بیشتر علایم خوابه
میتونه بخاطر این باشه که حوصلش سررفته

یا موقعی که خوابش میاد این کارو می‌کنه یا از حساسیت

خوابش میاد دختر منم همینه

شاید رفلاکس داره

پسر من لالا میادش اینجوری میکنه

خابش میاد

پسر من خوابش میاد اینکارو میکنه

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان سید یاسین👼🏻 مامان سید یاسین👼🏻 ۱ سالگی
مامان ماهلین وهایلین مامان ماهلین وهایلین ۱ سالگی