خانوما شیر خشک ببلاک کامفورت رو تا چندماهگی میدن

۴ پاسخ

من بخاطر زردیش که تند تند دسشویی کنه تقریبا ۲ ماه دادم بعد الان گیگوز خریوم

منم کامفورت و ای ار قاطی میکنم میدم بعد الان اوکی ولی دکترش گفت چون بهش میسازه دیگه عوضش نکن اگه شیر جدید نسازع اذیت میشع بزار 6ماهگی که شماره 2بگیری براش

من تا ۶ ماهگی دادم الان دیگه ببلاک دو خریدم هنوز استفاده نکردم

نهایت تا ۳.۴ماه

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۷ ماهگی