دخترا برا سوزش معده چی خوبه

۱۳ پاسخ

نون رو ر گاز خشک کن بخور.و داروی نولپازا ناشتا چندروز بخور

من شربت آلمینیوم ام جی بارداری میخورم آروم میشم

بادام

شربت منیزیم

بهترین چیز که من امتحان کردم چندتا دونه سیادانه میجوم یکم آب میخورم زود خوب میشم

عزیزم شربت آدی ژل بعد هر وعده غذایی استفاده کن اوکی میشی

بهترین دارو عرق نعناست عالیه

الان هیچ کدوم نیس من اسید معدم میاد تو حلق م

من بستنی میخوردم خوب میشدم

شیر سرد

بستنی

من شیر میخورم خوب میشم ولی فک کنم بخاطر همون شیر نفخ میکنم

توت فرنگی

سوال های مرتبط

مامان ❤️سامی ❤️ مامان ❤️سامی ❤️ ۸ ماهگی
مامان سدنا مامان سدنا ۱۱ ماهگی
مامان نی نی نازم مامان نی نی نازم ۵ ماهگی