۳ پاسخ

۹۰ تا هر ۳ ساعت

بستگی به میل بچه داره
یا ری
رفلاکس داره یا نه
بچه من رفلاکس داره هر ۳ ساعت ۶۰ تا
البته بعضی اوقات بیشتر بعضی وقتا کمتر چون من ساعت نمیزارم خودش بیدارمیشه بق میزنه میفهمم کشنشه

یه ماهه ۳۰ سی سی هر دوساعت میدادم

سوال های مرتبط

مامان قندک‌بانو مامان قندک‌بانو ۳ ماهگی
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی