۲ پاسخ

داخل هفته بارداری شما دیگه بعیده بچرخه اگر به جات باشم حتما میرم معاینه تا مطمئن بشم سرش قشنگ داخل کانال زایمان قرار گرفته چون من بارداری اولم بچه م چرخیده بود ولی سرش رویه دهانه رحمم نبود کلی گذاشتنم درد بکشم بعد بردنم سزارین

نه دیگه نمیتونه

سوال های مرتبط

مامان دونه انارم💝💝 مامان دونه انارم💝💝 ۲ ماهگی
مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۸ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی