۱۱ پاسخ

نمیدانیییییییم

کی چه ساعتی ما را صدا نشنیدیم

اینجا هم خیلی صدا میاد

تهران میگند دارن میزنند

نزدن موشک فرستادن

ما شهرکردیم پنجره هامون لرزید ، شوهذم اصفهانه شیفته امشب ، دل تو دلم نیست تا صبح بشه بیاد خونه

ایران موشک میزنه صدای اون ارومیه هم لرزید

خدایااااااااا

چرا چی شده؟؟

کاش یه جا بود ادم میرفت توش خیالش راحت میبود

اینجا هم همش صداهای وحشتناک میاد

سوال های مرتبط

مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم ۲ سالگی
مامان دلاوا مامان دلاوا ۲ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۲ سالگی
مامان 👶👩🏻‍🍼 مامان 👶👩🏻‍🍼 ۲ سالگی
مامان دستان واهورا مامان دستان واهورا ۲ سالگی