مامانای اصفهانی شما اضفهانو ترک کردید؟

۱۷ پاسخ

نه عشقم ما تو خونه ایم فقط از صدا سکته میکنم🤣🤦

نه فعلن ارومه

ن دوستم نجف آباده و جایی نرفته

نه شمال اقوام داریم که با وضع جاده ها نمیشه رفت

خیلی از مشتریای اصفهانیه من که باهاشون در ارتباطم رفتن لزشهر😔

نه، من خونه ام فقط گاهی میرم خمینی شهر و میام

نه جایی نمیریم

من ده روزه رفتم
دلم برا خونم برا روزمرگیم تنگ شده دیگه خسته شدم از این شرایط آواره بودن خودمو شوهرمو بچم

ی مدت رفتم نجف آباد فرقی نداشت
برگشتم اصفهان

نه من خونه ام

نه کجا برم‌خونمه

نه

نه تو خونمونیم

نت
اصفهان هشدار ندادن

بله من رفتم شهرستان

اشناها ما اومدن

خوبی اصفهان چخبره الان

سوال های مرتبط

مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم ۲ سالگی
مامان دلاوا مامان دلاوا ۲ سالگی