خانما تو ساک بچه چی و چی گذاشتید می‌خوام ساک ببندم

۴ پاسخ

یه ست سرهمی با کلاه و پاپوش و دست کشش یه دست لباس رکابی و استین بلند وشلوارش
یه حوله کوچیک شیشه شیر پوشک مابیبی سایز صفر دستمال مرطوب پتو دور پیچ بالش شیر دهی آغوشی قرآن
براخودمم پوشک دوتا شورت لباس برادبعد مرخص شدن خرما

سوتین شیردهی لازم نیست سینه باید آزاد باشه روغن زیتون هم بگیر برای ماساژ داخل بیمارستان لازمت میشه عزیزم

تصویر

پوشک. دو دست لباس سایز صفر .دستمال مرطوب. پنبه.زیر انداز تعویض پوشک.دست کش.جوراب‌. کلاه.پارچه دور پیچ.پستونک.شیشه شیر.فلاسک آب.
من اینا رو جمع کردم

چ‌زود عزیزم
من هنوز هیچی برا نی نی نخریدم 😂😂

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آوین مامان آوین ۱۱ ماهگی