خانما سونو انتی من خوبه؟

تصویر
۱۰ پاسخ

طول سرویکسو اندازه گیری نکردی ؟ چون نزده عددشو

بسلامتی عزیزم ، شما با حساب قاعدگی تون چند هفته بودین رفتین آن تی؟

خوبه عزیزم نگران نباش

عزیزم سونو زیاد طول کشید ؟

دقیق ۱۲ و ۳ روز بودی یا ان تی خودش سن و نوشت؟

عزیزم همه چیزی عالیه خدا حفظش کنه

خوبه نگران نباش

اره عزیزم از ۳بالا باشه خطرش زیاده مال تو نرماله

مبارکه خوبع بهت احتمال داد بچه چیه ؟

عدد انتی رو ننوشته ؟

سوال های مرتبط

مامان سبحان🧿❤️ مامان سبحان🧿❤️ ۱ ماهگی
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۵ ماهگی
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته هفدهم بارداری
مامان ILIN😍 مامان ILIN😍 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه نازم مامان جوجه نازم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه طلایی 🌱✨ مامان جوجه طلایی 🌱✨ هفته شانزدهم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نفس مامان نفس ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شکلات🍬🍫😋 مامان شکلات🍬🍫😋 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان باربد مامان باربد هفته بیست‌وهشتم بارداری