سلام خانما سونو انتی کی خوبه برم؟؟

۴ پاسخ

از یازده هفته و شیش روز میتونی بری . دکتر اینو ب من گفت . چون سونو من هم میخوره به تعطیلات. ولی چهارشنبه میشم یازده هفته و شیش روز

۱۲ هفته ۳ روز

۱۲ هفته و ۳ روز

من واسه آنتی رفتم بیمارستان امام حسین ، دکترش تو مطب دکتر مژده شمس هم هست به جای دکتر شمس

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی
مامان سه قلو ها مامان سه قلو ها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نینی کوچولو🥹 مامان نینی کوچولو🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شکلات🍬🍫😋 مامان شکلات🍬🍫😋 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محسن مامان محسن ۵ ماهگی
مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سولماز مامان سولماز هفته سیزدهم بارداری
مامان فندق
کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان نیکان کوچولو🦔 مامان نیکان کوچولو🦔 روزهای ابتدایی تولد