۶ پاسخ

سلام اره نسرین اسدی خوبه چمران ساختمون ساعت

دکتر نسرین اسدی و اسماعیل شکرالهی عالین هردو
ولی نسرین اسدی اگه بخوای بری باید تا الان نوبتتو میگرفتی دیگه الان نوبت نمیده میگه پرشده

من پیش اعظم فرجی و فرزانه صحراییان رفتم راضی بودم از هردو

پیش زارع خفری رفتم دوست نداشتم

من برای ان تی رفتم پیش اعظم فرجی خوب بود بد نبود

نسرین اسدی

سوال های مرتبط

مامان جوجه نازم مامان جوجه نازم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری