خانما می‌خوام برم سونو تعین جنسیت پیش کی برم ؟

۶ پاسخ

الان ۱۶ هفته ای هرجا بری اوکیه مشخص میشه بچه

من رفتم کلینیک نسل فردا پیش دکتر هاشمی عطار خیلی خوب بودن…و دکتر شماعی هم من شنیدم خیلی دکتر خوبی هستن برا آنومالیم انشالله اگه خدا بخواد میخوام برم پیش شماعی…🤰🏻

من رفتم آریا بهادری
روبه روی البسکو تو سه راه ادبیات
خیلی دکتر خوب و دوست داشتنیه
قبلش وقت بگیر

دکتر ثمینه بلور ساز خیلی دکتر خوبیه

سلام من 12 هفته 6 روز هستم امروز رفتم برای سنوگرافی پارسیان و تعین جنسیت رو هم گفت

چند هفته ای

سوال های مرتبط

مامان فندوق🌰🤎 مامان فندوق🌰🤎 هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد