هفته دیگه برم سونو تعین جنسیت بنظرتون نشون میده؟

۶ پاسخ

آره نشون میده

الان مشخصه دیگه

به نظرم زود نرو احتمال خطا هست
همون ۱۸ هفتگی برو سونو آنومالی صد در صد مشخص میشه

اره عزیزم نشون میده

به نظرم آنومالی بهتره پولت حرام میشه

نرو بنظرم. خیلیا رفتن باز انومالی تغیر کرده. من خودم خییییلی مشتاقم ولی صبر کردم تا ۱۸ هفتم کامل بشه

سوال های مرتبط

مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته هفدهم بارداری
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 هفته چهلم بارداری
مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد