آره نشون میده
الان مشخصه دیگه
به نظرم زود نرو احتمال خطا هست
همون ۱۸ هفتگی برو سونو آنومالی صد در صد مشخص میشه
اره عزیزم نشون میده
به نظرم آنومالی بهتره پولت حرام میشه
نرو بنظرم. خیلیا رفتن باز انومالی تغیر کرده. من خودم خییییلی مشتاقم ولی صبر کردم تا ۱۸ هفتم کامل بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.