۱۰ پاسخ

نه . آنومالی ببعد دقیقه . قبلش ممکنه خطا باشه

سلام خوبی عزیزم یه پیجی هست تشخیص جنسیت آنلاین انجام میده پیامش بده کمکت میکنه
این پیج اینستا روبیکا ایتا nini_bardari99
واتساپ وتماس 09055484640

دقیقه

من، 18هفتگی میخوا برم آنومالی زودتر نرو پولتو هدر میدی شاید معلوم نباشه

۱۶ هفته‌ دقیق

من تو سیزده هفته گفت دختره تا آخرم دختر شد

از ۱۵ هفته دقیق

اره چون سیزده هفته احتمال خطاداره ولی هفته ۱۴وپونزده ب بعد دفیق هست دپتاهفته دیگه طاقت بیار براانومالی ک میری دیگه حتمی هست

اره عزیزم

نه بزار ۱۷به بعد برو

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته هفدهم بارداری