خانوما ۱۵ هفته برم سونو جنسیت دقیق معلوم میشه ؟!

۱۹ پاسخ

اگه میتونی صبر کنی ۱۶ هفته به بعد مشخص‌تر هست

پسر خطاش کمه
من 13هقته گفتن پسره
درست بود

من ۱۳هفته تمام ان تی جنسیت بهم گفت ولی شما بزار همون ۱۸هفته برو ک انومالی رو هم انجام بده یهو

من ٫۱۴هفته۳روز رفتم قطعی بهم گف

من دکترم گفت نهم برم کامل مشحصه

ن نمیشه من رفتم مشخص نشد دقیق.دکتر سونو گفت انومالی قطعی بهت میگه

دکتر ماهر از ۱۱ هفته میفهمه...
دکتر من و خواهرم که همون موقع دقیق میگه..
جای خوب برو

منو 11هفته دو روز گفت جنسیت

من 12هفته 6 روز بودم رفتم ان تی گفتن بچه صددرصد پسره

عزیزم من ۳روز پیش بازم سر خود رفتم نگفت فقط احتمال خیلی کم داد ک دختر باشه ولی بازم قطعی نگفت .وایسا با انومالی برو ک دقیق بفهمی

اره اما انومالی برو

من رفتم غربالگری گفت دو هفته دیگه جنسیت نی نی معلوم میشه

مگه NTنشون نداد برات ؟

اره معلوم میشه میتونی بری

من ۱۵ هفته و ۳ روز رفتم نشون داد

۱۸هفته دقیق میگن واضح

میگن از چهارده هفته به بعد میشه تعیین جنسیت کرد

اگر دکتر خیلی ماهر بااشه بله میفهمه

بمون همون ۱۶برو

سوال های مرتبط

مامان گوگولی مامان گوگولی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته هفدهم بارداری
مامان علیرضا و جوجو مامان علیرضا و جوجو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان زهرام و معجزه💙 مامان زهرام و معجزه💙 هفته سی‌وپنجم بارداری