آنتی رفتی ؟
عزیزم از تجربه خودم بگم بهتره صبر کنی تا انومالی من پونزده هفته و دوروز رفتم حتی سونو واژینال بود گفت صددرصد پسره و همه چیش معلومه(بهترین دکتر شهرمونم بود)حالا چندروز پیش رفتم سونو انومالی پیش دکتر دیگه گفت دختره اندام تناسلیشو بهم نشون داد حتی شک داشتم پیش دکتر سوم هم رفتم گفت دختره🥹💓
ب من گفتن ۱۶ هفته بیا
صبرکن ۱۸ هفته میری سونو انومالی همونحا جنسیتم بهت میگه براچی هی میرید سونو
اره گلم من رفتم صد درصد گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.